12 Haziran 2012 Salı

Son Kullanma Tarihi


Evdeki biraların son kullanma tarihlerinin bugün sona ereceğini görmemle başladı herşey… Ziyan olmasın diye bugün hepsini bitirmeye karar verdim bende…

1,2,3 derken zamanda yolculuğa ve bitmek bilmeyen tuvalet seferlerine çıkardılar beni…


köylü-cocuk




İlkokulu bir köy okulunda okudum… Galiba birazda bu yüzden ilkokul ortalamamın 4.98 gelmesi…

Kısacası biraz başarılı bir öğrenciydim…

8. sınıfta o zaman ki ismiyle Oks ye girecektik bizde…
Dershaneye gitmiyordum. 
Ta ki komşunun oğlunun dershaneye gitmesi ve babamın;
“ Şunun oğlu gidiyor da sen niye gitmiyorsun “ demesine kadar…
Babam hiçbir sınavın sonucunu veya karnemi sormamıştı ilkokulda…

Arkadaşları arasında; 
“ Biz de çocuğu dershaneye yolladık, okusun adam olsun “ diyebilmek için dershaneye kayıt ettirdi beni…

Köy burası dostum. 7 /24 iletişim yok orada…
2 arkadaşımla! beraber sadece hafta sonları, öğretmenlerimizin servisleriyle gidebilirdik dershaneye…


Her neyse yine bir Cuma günüydü…


koy-cocukSon 2 saat beden eğitimi dersimin olmasına rağmen, öğlen duşumu alıp, bayramlık kıyafetlerimi giyip gitmiştim okula…

Ömrümün en uzun yolculuğuna çıktım işte o gün…


 O küçücük beynimle hayaller alemine dalmışım…

Derken bir anda gerçek hayata döndürdü beni şu kelimeler ;


“” Hiç mi duş almıyorsunuz siz , Leş gibi kokuyorsunuz “”


Bunu söyleyen bir ÖĞRETMEN di…

*Belki de o günden sonra soğudum şu eğitim öğretim denilen lanet şeye…

*Belki de o günden sonra hiçbir yere otostopla gitmedim ben

Hayatımda sadece bir kere yerin dibine girdim ben.
Sadece 1 kere pişman oldum hayatta, keşke o arabaya hiç binmeseydim diye…
Köylü çocuğuyuz ya bir de siz vurun...

Aslında o öğretmenin söyledikleri değildi bana koyan...
‘’ Sağda dursanıza , inmek istiyorum ben !! diye bağırıp o gideri koyamamak dokunmuştu bana…

Ne o anda arabadan indim ne de bunu birisine anlatabildim...
Hiç kimseye anlatamadım bunu.

O günden sonra hiç gitmedim o arabayla dershaneye…


 “-Sen okumayacak mısın ? Niye gitmiyorsun onlarla “
derdi babam her Cuma günü…

Ben de her Cuma sessiz kalırdım.
Diyemezdim ki babama “ - Beni aşağıladılar, hayatta gitmem onlarla  ” diye...

Ve bazı Cuma günleri sırf bu yüzden dayak yedim babamdan…

Daha da önemlisi arkadaş dediğim diğer 2 kişi yüzsüzlüğün dibine dibine vurup, her hafta sonu gitmeye devam ettiler… 
Her zaman olduğu gibi tüm ihale bana kaldı yani anlayacağın…


Köylü çocuğu olduğumdan daha doğrusu köylü olduğumdan her zaman için gurur duydum ben... 
Hiçbir zamanda aslımı, neslimi inkar etmedim , etmem de

Sitemizi Sosyal Medyada Paylaşın

+TwitSlide
Recommended Post Slide Out For Blogger