11 Haziran 2012 Pazartesi

Sen Ne Biçim Adamsın !!


Sen ne biçim adamsın be Ahmet kaya…

Duyar gibiyim söylediklerinizi… Amına koyduğumuz pkklısı, kürdü diyorsunuz içinizden.
Evet inkar etmiyorum bu adam şimdi yaşasaydı – ki hala yaşıyor dedikoduları var,  bdp den millet vekiliydi…
Hani bölücü diye nitelendirdiklerimizden… Ama şunu da söyleyeyim; harbiden onların hepsi orospu çocuğu…

Ahmet kaya konusuna geri dönecek olursak,

Her liseli gencin önce, ülkü ocaklarına takıldığını bilirsiniz… Arkamda bir çevrem olsun adına yapılmış hareketlerden birisidir bu.

Ailesi aşırı derecede solcu olmayan her liseli erkek öğrenci mutlaka uğramıştır Ülkü ocaklarına…
Şahsen aileden Demokrat partili olan ben, çıkmazdım oradan ergen zamanlarımda…


Şu anda işlevini kaybetmiş olan ülkü ocağında denilirdi ki bize;
 Siz Türksünüz…
Ahmet kaya dinlediğimiz zaman sevilmezdik orada, size de pkklı gözüyle bakılırdı…
Tabi bir noktadan sonra anlıyorsun, ülkü ocaklarının günümüzde ne kadar gereksiz olduğunu. Bütün gereksiz insanların orada toplandığını…


Ama hiçbir zaman vazgeçmedik Ahmet Kaya dinlemekten…

Sevgilimizden veya ailemizden trip yediğimiz zaman dinledik biz Kafama sıkar giderimi, Ağladıkçayı ve arka sokakları…

Ülkücüyüm diye geçinen herkesin bir Ahmet kaya geçmişi vardır aslında…

Hangimiz lise yıllarında deliler gibi sevdiğimiz birisinden olumsuz cevap aldığımızda, kendimizi alkole vurup Ahmet kaya müzikleriyle g.t olmadık ki?

Hangimiz sanki suç işlemiş gibi bir köşede sessizce Ahmet kaya müzikleri dinlemedik ki

Ve Hangimiz sorduklarında " Ahmet Kaya’yı sevmiyorum, ama müziği hoşuma gidiyor " demedik ki?
….
…….

Bir bakmışsın Diyarbakır da verilen bir konserde Apo’yu özlüyoruz diye şarkı söyleyen Piç Ahmet Kaya ,

Bir bakmışsın Cumhuriyetin 75. Yılında Başbakan Erdoğan’ın düzenlediği bir organizasyonda Cumhuriyet adına şarkılarını söyleyen Ahmet Kaya !!!!

Nasıl bir adamsın anlayamadım ama ,

Ben her efkarlanmak istediğimde, senin müziklerini, şarkılarını, türkülerini dinleyerek kafayı buluyorum…

Her moralim bozulduğunda senin müziklerinle efkarlanıp, senin müziklerinle dağıtıyorum.

Miiletin bölünmez bütünlüğünü koruyacağıma diye yemin eden Bdpli milletvekilleri gibi hissediyorum şu an…

Vatanıma, Türklüğüme ihanet etmiş gibiyim…

Evet Ahmet Kaya dinliyorum ama NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE !!!  


Kenan Evren’in 1980 sonrası ülkeyi ele geçirdiği dönemlerde miting alanlarında söylediği gibi,
Hepimizin bir Allah’ı, bir peygamberi var... BU AYRILIK NEDEN ???



                               Ahmet Kaya - Adı Yılmaz


Sitemizi Sosyal Medyada Paylaşın

+TwitSlide
Recommended Post Slide Out For Blogger