10 Haziran 2012 Pazar

Fesuphanallah !!!


Her zaman olduğu gibi , bir hevesle koydum başımı yastığa . Fazla uzun sürmedi tabi ... 

Dün anneler günüymüş meğerse. 20 senedir kutlamadığım anneler gününü yine kutlamadım ben. 

Ne bilim abi , bizim evde geçmedi o muhabbet 20 yıldır. Hayatımda sadece bir kere kutlamak istedim anneler gününü ... 
Onu da elime yüzüme bulaştırdım zaten. 
Araya bir olay girdi ve elimde patladı 1 Milyoncu dan  aldığım 5 liralık gül ...

Annem hiç unuttun diye trip atmazdı bana , ne o alışıktı böyle bir duruma ne de ben ...

Dün gece geç saatlerde çaldı telefon , arayan annemdi ... Tahmin ettiğiniz gibi ilk defa trip attı bana ... 

Uykumu kaçıran bu olay değil aslında , başka durumlar daha var ...

Neyse bir şekilde vizelerim olduğuna ,deli gibi çalıştığıma , kafamı defterden kitaptan kaldırmadığıma inandırdım...
Ve o zaman başladı , o vicdan azabı ... 

Biraz önbilgi vereyim istersen dostum ...

Karadeniz teknik üniversitesinde Fizik Bölümü okuyorum ve 2. senem ... 
Not ortalamam 0.60 ...
Geçtiğim dersler : Tarih , Edebiyat , İngilizce


Ve bu okulda 1.80 diye bir muhabbet var ... 
1.80 barajını geçemezsen , seçim sonrası %10 barajını geçemeyen partiler gibi oluyorsun ... Hayatın kayıyor kısacası ...



İşte gerçek hikaye burada başlıyor ...

Annem 4 yıl sonra elimde diploma ile beni bekliyor ... Tamam bölüm zor 4 yıl sonra olmasın da ,  6 yıl sonra olsun o diplomayı görmek istiyor ...


Ama bilmiyor ki , oğlu ders çalışıyorum dediği zamanlarda hiçbir şey yapmıyor ...

Bilmiyor ki , dersteyim dediği zamanlarda evde yatıyor...

Ve bilmiyor ki , sınavım var dediği zamanlarda masaüstünde sağ tuş yenile yapıyor ...


Kendimi bi yalana inandırmaya çalışıyorum işte bende dostum , çalışırsam yaparım diye ...

Bu düşünceleri alt etmeye çalışıyorum ... Olmuyor abi vallahi olmuyor ...
Biz lise den sonra bırakmalıydık eğitim öğretim hayatını , üniversite bize göre değil işte , hala neyi zorluyorsun ki   !!!


Ama 

BU OKUL , BU BÖLÜM BİTECEK KARDEŞİM ... BAŞKA YOLU YOK ...

Sırf 

SENDEN Bİ HALT OLMAZ DİYEN BABAM VE DİĞERLERİNE İNAT , ANNEMİN DUALARIYLA BİTİRECEĞİM BU BÖLÜMÜ ... 
KAÇ SENE OLURSA OLSUN BU BÖLÜM BİTECEK !


Tabi bunu herkesin anlamasını beklemem ...

Lise hayatında kendini arka sıradakiler olarak tanımlamış , 
kendi içlerinde hep isyankar olmuş , 
sınavlardan hep düşük not almış fakat bir şekilde liseyi bitirmiş kişilerden  başka kimse de anlamaz zaten bu dediklerimi ...





                              Hababam Sınıfı - Fesuphanallah


Sitemizi Sosyal Medyada Paylaşın

+TwitSlide
Recommended Post Slide Out For Blogger