29 Mart 2012 Perşembe

İSMAİL ABİ


Sitemiz kesinlikle bir aşk sitesi veya duygusal bir site değildir 

Zeka soruları, paradokslar akıl oyunları üzerine kurulmuş bir sayfadır…

Şimdi diyeceksiniz ki bana   ;

“ Kardeşim öyleyse bu videonun burada ne işi var “ …  



Bugüne kadar izlediğim ve bağımlısı olduğum tek dizi olan ,
TRT nin dizisi LEYLA İLE MECNUN ‘un bir sahnesini izlettirmek istedim sizlere…

Lütfen videoyu sonuna kadar izleyin … Ve sonrasında yorumlarınızı bekliyorum ...





Aksakallı dede : Hayat hep acıdır ve bu acıları çektiğin zaman güçlü birisi olursun İsmail

İsmail abi       : Ama ben güçlü birisi olmak istemiyorum ki :(
ismail-abi,sekerpare



Not: Dizi hakkında bilgi almak için buraya tıklayabilirsiniz 

Sitemizi Sosyal Medyada Paylaşın

+TwitSlide
Recommended Post Slide Out For Blogger